Katalogi Granit Parts 1-9

 

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

 

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go pod adres:

 

2. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, klient powinien wysłać towar na swój koszt.

 

3. Do wysłanego towaru powinien być załączony opis reklamowanej cechy produktu.

 

4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.

 

5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 

6. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru.

 

7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.

 

8. W celu uzyskania bliższych informacji na temat reklamacji prosimy o kontakt.

 

ZWROT TOWARU

 

1, Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi być zwracany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.

 

2. Zwracany towar należy odesłać, na swój koszt, razem z otrzymaną wraz z nim fakturą z dopiskiem „zwrot towaru”.

 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. W tym celu należy podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Zwracany towar powinien być bezpiecznie zapakowany i oznaczony widocznym miejscu.

 

4. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta a faktura wraz z fakturą korygującą zostanie odesłana do klienta.

 

5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi

 

INFORMACJE DODATKOWE

 

1. Zmian w zamówieniach, można dokonać tylko do czasu kiedy nie zostało zrealizowane (wysłane).

 

2. Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim wyłącznie na własne ryzyko i odpowiedzialność. W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym, Użytkownik niezwłocznie dokona ich aktualizacji. Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych G-parts.pl wysyłając wiadomość email na adres:

3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie sklepu www.g-parts.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu www.g-parts.pl użyte są w celach informacyjnych

 

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Wszelkie znaki towarowe i znaki firm zostały użyte w celu informacyjnym .

Sklep internetowy Shoper.pl